Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nam pošaljete e-mail poruku na info@pandorashop.me
- PANDORA
- Najčešća pitanja
- Reklamacije, zamjena i povrat
- Isporučen mi je pogrešan artikal/moja pošiljka je nepotpuna, šta da radim?
Reklamacije, zamjena i povrat
22.06.2020.
Isporučen mi je pogrešan artikal/moja pošiljka je nepotpuna, šta da radim?
Slični članci
22.
Jun.
2020.
Reklamacije, zamjena i povrat
22.
Jun.
2020.
Reklamacije, zamjena i povrat
22.
Jun.
2020.
Reklamacije, zamjena i povrat
Slični članci
22.
Jun.
2020.
Reklamacije, zamjena i povrat
22.
Jun.
2020.
Reklamacije, zamjena i povrat
22.
Jun.
2020.
Reklamacije, zamjena i povrat